недеља, 18. фебруар 2018.

GODIŠNJA SKUPŠTINA ESS

Photo by Slavko Bovan

Danas je u Beogradu, u prostorijama hotela „Mažestik“, održana redovna Godišnja skupština Enigmatskog saveza Srbije, uz prisustvo 29 članova sa pravom glasa. 

Nakon utvrđivanja sastava Skupštine, kvoruma za rad i Dnevnog reda, minutom ćutanja je odata pošta preminulim kolegama. Nastavljeno je da se radi po dnevnom redu. Miroslav Lazarević je kazao nekoliko reči povodom obeležavanja Dana enigmata Srbije, a nakon toga su razmatrani i usvojeni Izveštaji o radu i Finansijski izveštaj za protekli period, kao i Plan rada i Finansijski plan za naredni period. 

Predstavljene su nove enigmatske knjige, a razgovaralo se i o pripremama za 18. Susrete enigmata Srbije, koji se ove godine održavaju u Sremskoj Mitrovici od 24-26. avgusta. 

Predsednik ESS
Željko Dimović

5 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Evo danas je značajan dan - PROČKA, hrišćanski dan oproštenja i očišćenja od grehova. Danas BI TREBALO oprostiti onima, kako je Isus Hristos rekao: "Oprosti im Bože, ne znaju šta rade", ali ovi iz ESS su pokazali da nažalost itekako ZNAJU ŠTA I KAKO PRLJAVO DA RADE. Kako da kao častan Hrišćanin ipak oprostim onima koji su me zajedno sa stotinak članova isključili iz naše zajednice kao kolateralna šteta, kako da oprostim onima koji su me (sramno gazeći odluku iz Subotice!) POTPISANI imenom i prezimenom najvulgarnije vređali, pljuvali i psovali na ovom blogu, na blogu Predsednika ESS!!!, koji su mi najpodlije NEGIRALI NACIJU (moju, Žecinu, Vojinu, Gišinu, Andonovinu ...). Kako da kao Hrišćanin oprostim što se nije našao junak (a ponajprije Predsednik ESS) da na Skupštini sankcioniše SVE gore pomenute učinjene grehove. E, ali Predsednik ESS i ostali članovi su IPAK oprostili tim nitkovima jer ih NIČIM NISU kaznili, naprotiv oni su i dalje sa njima (takvi im verovatno trebaju), ali NISU oprostili (a da li su imali šta da opraštaju) EKK i Srem-u.

Znam sigurno da NIKAD nisam nikoga vređao, pljuvao, psovao ili bilo kako nipodaštavao, te nema ko i šta da mi oprašta, ali ipak molim za oproštaj što sam svim tim neljudima na prljave uvrede znao da uzvratim samo sa jednom rečenicom: "Ja tebi dvaput".

Žao mi je što sam mislio i verovao da će ova Skupština najzad i konačno uspeti da brod dovede do luke, nažalost brod je ovime potpuno potonuo.

ENIGMOTEKA је рекао...

Nikola nisi upoznat sa suštinom. Ja ti ne zameram što ovako pišeš. Preuzimam svu odgovornost na sebe. A što se tiče broda, mislim da će uskoro isploviti na neku zanimljivu destinaciju.

N. Petkovski је рекао...

Zemljače, mislim da neće biti baš kako kažeš. Mislim da sam itekako dobro upoznat suštinom. Čitam godinama SVE što se objavljuje na enigmatskim blogovima, pa tako vrlo dobro znam ko koga i ZAŠTO ne miriše. Usput za vreme svih mojih ranijih dolaženja na Skupštini "Vuka", na SES-ovima, na tvojoj "Koloniji" imao sam prilike da podosta čujem i ko je kome i zašto trn u oku. Znam dobro i otkad je to počelo i ko su glavni protagonisti svega što se događa. Vrlo dobro sam upoznat sa svim prljavim stvarima koje su se dogodile ovih nekoliko zadnjih godina. Znam vrlo dobro ko se i zašto boji istine, ko i zašto laže, ali ono što je najgrđe je prepotentna sujeta pojedinaca koji ne prezaju da pljuju po dostojanstvu čoveka, a svi smo mi kolege po istoj stvari - ENIGMATICI i to je ono šte treba da nas veže i združi, a ne da nas razdvaja. Jedino čime sam zadovoljan i ponosan pored svega je činjenica da nisam nikakav učesnik niti pobornik tih nemilih događaja. Samo ih pratim, jer čitajući šta pišete po blogovima, ja se dobro informišem o svemu. Ali ono što me istinski pogađa i vređa je kada na moje dobronamerne i časne reči neko me za to pljuje, nipodaštava, a to ostane neosuđeno i nekažnjeno. I tu se vidi ko je kakav pošten čovek, a ko je izrod.

Kažeš da preuzimaš svu odgovornost na sebe. Kako i čime si je preuzeo, kako je ta odgovornost TEBE pogodila, kad se ništa nije promenilo, ti si i dalje neprikosnoveni Predsednik ESS kome ni dlaka ne fali sa glave, članovima predsedništva ESS takođe, mržnja među enigmatama i dalje ostaje, čak se i produbljuje, nisi ni ti kažnjen kao najodgovorniji za ovo stanje, niti si kaznio potpisane autore onih mizernih komentara na tvoj blog koje si obrisao, a bili su ti na nekoliko santimetara od tebe na zadnjoj Skupštini. Koji su tvoji principi i kojim aršinima krojiš pravdu? U vezi ovoga pročitao sam anonimni komentar nekog člana ESS kojeg je bilo stid da dođe na Skupštinu, koji ti je zamerio upravo to, ali je taj komentar ubrzo obrisan. Bar znam da i još neko tvoj blizak misli isto kao i ja.

Iskreno bih želeo da brod koji sam pomenuo isplovi na neku zanimljivu destinaciju, kako kažeš. Nemoj mi zameriti, ali kakvo je sada stanje, taj brod je već u centru Bermudskog trougla, nažalost.

Анониман је рекао...

Makedonac, oladi malo.

Aleksis Cipras

Анониман је рекао...

A je li taj Makedonac napisao nešto neistinito?

Zoran Zaev